RÅKNA-CITY

Vikten

Ja som vanligt så har bantningen gått åt helsicke!!! Hahaha men för er som följer min blogg så är väl detta ingen nyhet! Är nog min lott här i livet att vara en jojobantare! SUCK!!!!
Vart har karaktären blivit av??? Förr var man superenvis och fokuserad och nu är man bara ursäktande och såklart småfet! ;-))
En sak som jag dock observerat är att även hurtbullarna som kutar runt överallt i gympaskor, träningsfreaken på gymmen och cykeldårarna på vägarna är inte nödvändigtvis är snygga... hmmm... inte för att jag säger att jag är skitsnygg heller men jag poängterar bara att man absolut inte blir snygg för att man är fit och hälsosam.... OKEJ jag erkänner att detta bara är svartsjukedravvel från en som gärna hade varit i bättre kondition och med mindre röv!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: