RÅKNA-CITY

Två hundar

Nu har det börjat komma ut att Ellen har skaffat en bjässehund till. Alla har så jäkla mycket åsikter! Hade det varit jakthundar, hästar, golfklubbor, gardiner, resor eller något annat så hade man inte fått hälften av alla spydiga komentarer. Fast nu är man så härdad så man bryr sig inte alls på samma vis.
När man offrar sitt snus för att få skaffa hund så är det säkert många som inser att hundarna verkligen är viktigt för mig!
Ibland kan dock även jag börja fundera på vad jag gett mig in på. Två hundar i denna storleken på promenad kräver sin styrka eller nosgrimmor.... hehehehe! Dom tar mycket plats och skitar ner en hel del innomhus men herregud så mysiga dom är samtidigt. Var en person som hade det som argument för att jag inte skulle skaffa en till. Det komiska är att den personen inte ens bor här. HAHAHA den som inte städar mitt hus ska bara skita i om mina hundar smutsar ner eller inte.
Ikväll är det ringträning i Hyltebruk igen. Funderar på att ta med båda hundarna och åka dit. Martin ville så gärna följa med och ta hand om Kulan medan jag och Knodden tränar. Får se....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: