RÅKNA-CITY

Regn... jovisst!

Idag var det upp i ottan som vanligt. (04:30) Herr Carlsson hade lovat att stiga upp med hundarna så jag kunde sova för en gångs skull men tyvärr så var jag klarvaken när han klev ur sängen. Lika bra att ge sig ikasst med dagen...
Sonen skulle åka med farfar på veteranrally. Båda såg lika förväntansfulla ut... hehehe!
Bobbe och jag skulle passa på att ta tag i veden men ingenting har gått som vi velat än så länge. Spaken till klyven gick av, transportbandet ville inte fungera och uppe på allt elände så ösregnade det också. Jag gav upp och gick in och pysslade istället.
Nu har jag strukigt kläder, börjat med maten och plockat med ditten och datten.
Ska jobba i eftermiddag så fram tills dess blir det slappa för hela slanten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: