RÅKNA-CITY

Kulans första dag i Råkna

Ja så har lilla Kulan snart kirrat en hel dag i Råkna. Har gått jättebra faktiskt. Knodden har äntligen fattat att han inte får leka hur som helst med den lille nykomlingen men jag litar inte helt på honom.
Natten till idag var en sömnlös historia. Sov inte en sekund. Kulan däremot snarkade gott hela natten men jag låg och lyssnade på hans ljud, grymtande och suckar.
Idag har Bobbe och jag delat dagen så vi har kunnat jobba båda två,,, halva dagen var. Lite kiss på golvet blir det minsann men annars är det jättekul att ha den lilla grabben hos oss.
Blir tyvärr inga bilder eftersom min dator vägrar.... Grrrr! (Man kan gå in under "Länkar" och gå in på "Emmas" blogg... där finns några bilder på honom.)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Jag har kollat Emmas blogg.... o han är ju jättesöt !!