RÅKNA-CITY

Utställning i Malmö den 20/3-2010



Ja jösses sicken lördag det blev när Knodden och jag åkte till Malmö. Han blev femma i hanhundsklassen vilket resulterade i en massa glädjetårar från hans blödiga matte som var så stolt så stolt över honom. Han skötte sig utmärkt och lyssnade och höll sin höga svans där den ska vara. Jisses sicken känsla när allt stämmer!
Kul att dom som jag har sett upp till under året som gått faktiskt är folk som jag kan vinna mot. Coolt att bli grattad av sina idoler efteråt!!!!!!!!
För mig är ju halva nöjet med utställningarna att få vara bland likasinnade då jag på hemmaplan inte har någon att snacka hund sådär hejdlöst med. Höll på att missa när jag skulle in för att käken var på G med en massa folk som jag bara möter på utställningar. Tack alla runt omkring som hjälper mig och ser till att jag kommer in i min ring när jag ska.
Mötte en massa nytt folk som jag verkligen hoppas att jag möter igen snart.



Knodden´s rosetter



Här är den trötta vovven efter en dag i Malmö. Ligger och sussar på sina nya leksaker.



Ozzy fick såklart köpa leksak till stackars Ozzy som fick vara hemma med husse. Ni ser på mattorna i bakgrunden att det har gått vilt till.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Men super GRATTIS!!!! Jösses vad duktiga ni är och framför allt vad snygg han är!

2 Susann
skriven :

Grattis grattis !!

3 Veronica
skriven :

GRATTIS!!!

Vad kul...

Han är verkligen supersnygg...