RÅKNA-CITY

Smålands Villan

Fick hem en katalog om färdiga hus. Jösses vad allt låter bra. Har suttit och drömt mig bort ett tag nu och till och med ringt en försäljare i Halmstad för lite information. Tänk om man var rik som ett troll och hade råd att beställa ett sådant. Tänk en Villa Ljungby att bo i.... mums!
Ja då är det väl bara att skrapa ihop lite över en och en halv miljon då. Någon som har lite slantar över?


Här är en bild på Villa Ljungby som har 4 rum och kök/golvyta 122,1 Kvadrat

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Vill oxå ha ett sånt hus!! FÅr jag flytta hem t dej om ni bygger ett sånt?? :D

2 ELLEN
skriven :

Lilla Lena... såg du inte att det stog 122 kvadrat??? HAHAHA!!! Blir inte stort serru... men jag har ju fortfarande verkstad och garage kvar i så fall så där kan du få bo om du vill.

3 Lena
skriven :

jag kan nog klämma in mej någon stans i huset, du lär inte märka mej ens!! ;)