RÅKNA-CITY

Månskor

Martin fick present av Susann idag. Som vanligt hade hon överträffat sig själv när det gällde present. Han fick ett par månskor!!!! Jajamensan... MÅNSKOR!!!! På bilden på kartongen ser man en pojke som hoppar skithögt med ett par plastskor på fötterna. Öhhhhh.... grabben såg väääldigt förtjust ut medan min min antagligen speglade skräck. Såg bara stukade fötter, rispade knän och handledsbrott.
Uppladdningen av foton funkar inte på bloggen just nu så ni får klara er utan bild på dom. Martin var såklart ute och testade dom till min fasa. Herregud såg livsfarligt ut. Får gömma dom så han inte hittar dom... hahahaha!
Det roliga är att medan jag satt och försökte fixa skorna så dom skulle fungera satt han och gjorde en Star Wars hjälm av kartongen. Mitt förslag till present nästa gång är en tom kartong. Sicken fantasi dessa barn har alltså.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Va faktiskt Eas som hittade dessa moon shoes.....och jag tyckte det va ett superbra val ... hahaha...