RÅKNA-CITY

Kattvakt INTE enkelt

Modern och faderns döva katt är en lugn och snäll herre förutom när han öppnar munnen.... han skriker så högt så det hörs ut på gatan. Jättepinsamt när man ska åka därifrån och han jamar innomhus och någon skulle råka gå förbi huset. Är väl för att han är döv som han tjoar så högt men ser tendenser hos min 12-åriga kisse här hemma att ljudnivån på jamandet börjar öka i styrka.
Idag bytte jag gardiner i mamma´s vardagsrum. Var julgardiner där också vilket inte är okej när det är mars månad. Småsvårt att hantera en gardinstång på flera meter ensam men det gick tillslut.
Gick en vända med mina vovvar sen. Jättemysigt att gå inne i Hylte ibland. Man ser lite folk i rörelse och man möter alltid någon att morsa på. Mycket trevligt!
Nu väntar jag på att maken ska behaga stiga upp så att dammsugaren kan få göra sitt.
Ska på tjejfest ikväll vilket ska bli urmysigt. Ska till Eva Johansson som är en gudinna i köket så jag ska försöka att inte äta på hela dagen så jag pallar vräka i mig en massa ikväll.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: