RÅKNA-CITY

Facebook

Blir småirriterad på komentarer som folk kan göra om att man är ute mycket på tex Facebook eller att man gör inlägg på vad folk skriver osv. Är det inte det som är hela grejen med Facebook??? Har vissa skaffat det bara för att sitta och kolla vad alla andra skriver.
Själv pratar jag mycket i vanliga fall så varför inte prata lika mycket i datarymden?!
Har du inget liv frågade en kund idag? Jooo har jag anser jag själv men samtidigt undrar jag om denna kund har något liv. Personen i fråga gör inte annat än att träna på sin fritid och det anser inte jag vara något liv.
Lite konstigt är det också att folk ser att man är på FB mycket vilket måste betyda att dom oxå tillbringar en hel del tid där för sådana studier.
Jaja då var det ventilerat!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Ja folk ska då alltid gnälla!!! Dom ska väl fan skita i vad du gör... PoK

2 Malin
skriven :

Att folk inte har tid med annat! Jisses!! skit i tråk människor,

Du är toppen på alla sätt och vis!! kram kram