RÅKNA-CITY

Älgar och förkylning i en salig blandning

Jahapp så var man förkyld. Inte så ofta men nu klarade jag mig inte undan minsann. Började igår så smått men idag är det här med full kraft. Ena borren rinner och skallen känns tjock. Urk... hoppas det ger med sig tills imorgon för då ska jag på tjejfest och vill vara tipptopp tills dess.
Imorse var det två älgar som knatade förbi huset. Tackar min lyckliga stjärna att vovvarna var innomhus annars hade det varit kaos kan jag lova.
Varit innom föräldrarnas hus en runda. Deras gamla katt ska ha mat och få komma ut och lufta den skabbiga pälsen. Bytte morsans köksgardiner oxå. Hade fortfarande julgardiner uppe och det går ju inte nu när det snart är påsk. Vände den ena längden på avigsidan men orkade inte vända den igen,,, hehehe! Ska bli inressant och se om hon märker det????
Blev en morgonpromenad med hundarna i samhället. Lyxigt för dom att komma in till byn och få sniffa runt på en massa hundkiss och se en massa folk osv. Tröttar ut dom rejält kan jag säga fast vi inte gick så långt.
Soligt idag oxå. Sååå skönt!!! Man har lite vårkänslor nu minsann.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lucas
skriven :

Ja älgar är inte o leka med. Idag när jag va ute med husse så jagade jag några älgar o då sparkade den ena mej, gick bra men ont gjorde det !!!

2 Ozzy svarar
skriven :

OjOj stackars dig Lucas. Dumma dumma älgar! Jag får aldrig gå lös så tyvärr kan jag inte jaga dom men jag är bra sugen ska du veta...

3 Lucas
skriven :

Jag brukar få springa lite lös med husse, han tror han har kontroll över mej ... hehe...

Ja jädrans älgar, här tror man att man ska leka tafatt lite... o så får man stryk.. hmmm.. I fortsättningen ska jag bara leka med harar o katter !!

4 Arneidun
skriven :

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.