RÅKNA-CITY

Sommarblommor



Här är en sommabild jag tagit på min kusins sommarställe.

Idag har det ju varit smårisigt väder men dom lovar strålande sol framöver vilket passar mig bra. Är ingen badnymf eller en som pressar i solen längre men en drink på uteplatsen i skuggan funkar det också.

Försöker få äldsta tösen att nappa på erbjudandet om att hyra in sig i husvagnen här på gården med sin pojkvänn. Dom har ju inte finanser att skaffa eget ännu och jag tänkte vagnen blir som en liten etta där dom kan sköta sig själva. Ja vi får se om dom köper det efter lite grunnande.

Bobbe och jag ska åka och titta på husvagnar nu en dag. Spännande. Vi vet vad vi är ute efter så nu gäller det bara att hitta den på riktigt.

Måste köpa lite nya stolpar och nät så jag kan höja staketet lite igen. Nu funkar det bra men utan häcken sedan till vintern och snöhögar så blir det för litet.

Kanske kommer min kusin med familj här nu framöver och hälsar på. Hade tänkt se om jag kunde få mina två andra kusiner som bor här i krokarna och min syster hit till Råkna då för en liten träff.

Ikväll sover Martin och hans kompis i tält på ängen. Hoppas dom klarar sova där... massa mygg och knott!

Ja det var vad uppdatering jag hade... som ni ser så har jag även fått datorn att trolla in bilder på bloggen igen (nåja Bobbe fixade det...) så håll i er...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: