RÅKNA-CITY

Marika "Stålkvinnan" Cederhag



Detta är en Facebook´s kompis som lag addade bara pga av hon hade en Leonberger på bilden. Brukar annars bara adda personer som jag vet vem dom är... men Leonbergerfolket är som en sekt ju... HEHEHE!!!!
I alla fall skrev Marika att om jag ändå har vägarna förbi deras semesterhus så är det bara att komma innom vilket jag också gjorde. Brukar annars vara försiktig med sådana möten eftersom man aldrig så noga vet vem man egentligen får träffa. Kan ju vara en riktig bitchig apa... men i detta fallet var det "Stålkvinnan". Denna trebarnsmamma har tiotusen järn i elden och är bra på allt hon rör vid. Som sagt tre barn (alla födda under enbart lustgas), hon har två hus, make, två hundar, en häst, kan måla som en gudinna, kan tatuera och har minst tre jobb och katter!!!! Ja det finns garanterat massa mer att skriva om denna kanontjej men framför allt så är hon en underbar person som jag är så glad att jag lärt känna.
Vill passa på att tacka Marika och hennes familj för det vänliga mottagandet som vi fick av dom. Lättsamma människor som jag absolut hoppas på att få träffa igen!
Välkommen hem till oss när som helst!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marika
skriven :

Hej! Kul att du skrivit om mig och lagt ut en galen bild på galna jag... hahahaha

Ja jag säger det samma : det var jätte kul att få börja lära känner dig och din familj!! Ta hand om er nu! Njyt av semestern! Jag lovar dig att vi kommer att synas snart igen! Kramar!! /Marika

2 Ellen
skriven :

Det var väl ingen galen bild heller!