RÅKNA-CITY

HEMMA

Jaha igår kom vi hem till Råkna igen. Urs jag ville verkligen inte hem kan jag säga. Nu ramlar vardagen på en igen med allt vad det innebär... matlagning, disk, plocka, tvätt,,,,
Var ju bara borta i två veckor vilket också var en stor besvikelse. Hade ju räknat med minst tre!
Knodden blev helt överlyklig i alla fall. Han käkade äntligen!!! Urs så jobbigt med en matvägrande hund... envisa åbäke!
Hann packa ur en hel del från vagnen redan igår på kvällen vilket var skönt för idag finns en hel del att fixa med. Betala räkningar, dammsuga, städa bilen och husvagnen, tvätta, diska, lokalisera vart mina två bag-in-boxar blivit av mm mm.
Sara hade skött huset bra medan vi var borta. Katter och fiskar levde vilket var det viktigaste. Stod ett tält i trädgården som vi fick plocka ner eftersom mina vovvar älskar att äta på sådant... mums... men annars var det inget speciellt. Bra jobbat Sara! Skönt att veta om det blir fler ggr man behöver husvakt att bygget står kvar när man kommer hem. Hoppas nu bara tjejen har finanser att köpa tillbaks all öl och allt vin som är borta. Känner abstinensen komma smygande!!! HAHAHA!!!
Några bilder kan jag tyvärr inte lägga ut eftersom den här skitdatorn vägrar sådana manövrar. Grrr!
Nu ska jag ta och räkna ihop alla kvitto från dessa två veckorna. Hmm kan bli intressant ju :-//

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: