RÅKNA-CITY

Happy Birthday

Idag fyller jag år... säger inte hur mycket men antagligen tio år mindre än vad ni tror.
Fick sova extra länge idag (ca 04:40) så jag antar att voivvarna hade pejl på att det var min födelsedag och det var deras lilla present.
Händer inget speciellt idag,,, måste ringa vetrenären, ska på sonens utvecklingssamtal och sedan kanske mina föräldrar kommer ikväll en runda. Måste hinna köra mina skolbarn däremellan också.
Ha en bra dag allihopa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

GRATTIS!!! Hoppas att du får en fin dag...

2 Katarina
skriven :

Stort GRATTIS på din födelsedag! Hoppas den blir jättebra och att diu får massor av presenter!

3 ellie
skriven :

Grattis på födelsedagen!:))

4 Micke
skriven :

Grattis på 20-års dagen !!!

Ska du testa att gå på systembolaget nu då???



// Micke