RÅKNA-CITY

Bada

Nu har Martin och Fred tagit sommarens första sopp i Viken. Trodde dom skulle banga men dom doppade sig på en enda gång. Huuuu jag frös av att titta på dom.
Martin visade sin mamma att han kan simma tack vare Camilla i simhallens hjälp. Hon är så bra på att peppa och locka barn att göra sånt dom inte trodde dom vågade. Nu kan min son simma 25 meter... sååå duktig!
Har tänt grillen nu och börjat dricka vin. Mysigt värre!
Maken har satt på takboxen på bilen inför semestern och jag har rensat ogräs. Huuu!
Imorgon är det hundutställning i Värnamo för Knodden och mig. Intressant och se hur detta går. Borstar igenom hans päls ikväll. Han slipper badet denna gången dels för att han fäller så mycket och sedan är det bara en inofficiell så det är inget märkvärdigt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Fasen med att den där Malin ska jobba.... vi som skulle följt med....Jaja...iaf stort Lycka till !!