RÅKNA-CITY

1:a dagen på semestern

Vaknade 04:00 av att båda hundarna står och slickar mig i ansiktet. BLÖT!!!! Var bara att kliva upp och ge dom käk och släppa ut dom så dom fick kissa.
Sedan var det snabba ryck ner till sovrummet för att sova vidare.
En halvtimme senare piper båda igen. Suck! Husse hade gått upp för att åka till jobbet och dom hade inte fått följa med upp på övervåningen... stackare! Var bara att låta dom springa upp och sedan försöka sova en stund till.
Ytterligare en halvtimme senare var det ös här igen. Då sprang dom som galningar på övervåningen och busade runt som två idioter. Husse hade åkt till jobbet och inbillade sig att dom skulle vara tysta så matte fick sova lääänge... Upp igen och ta ner dom till källaren för att vi förhoppningsvis skulle kunna sova en stund till.
Nu är klockan 08:30 och jag är lika trött som när klockan var 04:00....

Uppe på allt elände så ösregnar det ute och enligt väderkartan så ska det se ut såhär resten av veckan. Klabbiga blöta hundar och inneliv är vad som gäller med andra ord.

Kan fortfarande inte få in bilder på min blogg. Vet inte vad som är fel men det har med datorn att göra för från våra andra datorer fungerar det. Går inte att få in bilder på FB heller från denna datorn. Någon som vet vad det kan bero på?

Ska till Malin och fika nu på fm och det ska bli så mysigt. Hon har säkert fixat en riktigt smaskig fika om jag känner henne rätt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: