RÅKNA-CITY

Sylvia/Marina

Idag åkte jag och vovvarna på hundkurs i Reftele. Vi övade med plastormar idag så hundarna ska veta att är det något som ringlar så ska det undvikas. Gick skitbra. Givande kurs. Trevligt fika efteråt med mina superlärare Marina och Sylvia.
På fm var föresten Martin o jag nere i Viken. Vi käkade frukost där och hade en rikltigt mysig stund.
Åskat lite till och från idag. Inte skojigt men nu verkar det vara över för denna gången.
Imorgon kommer våran panna. Ska bli skoj att få den inmonterad så man kan få lite ordning på eldandet.
Svärfar har bytt däck på traktorn idag. Nu håller dom en massa år hoppas jag.
Martin och jag har grillat nu ikväll. Vi åt marchmallows också. Vet inte om jag tycker det är så gott men det var mysigt att grilla dom små rackarna i alla fall.
Kanonbra dag!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: