RÅKNA-CITY

SöNdAg

Idag var det tredje natten i rad som Kulan fattat att man ska sova på nätterna. Nu är vi ju uppe längre på kvällarna och rastar honom sista gången vd 23:00 så det kanske inte är så konstigt att han sover. Har fortfarande inte fått honom att gå i trappora men jag har bestämt att fattar han det inte tills Bobbe börjar jobba om en vecka så får han sova ensam på övervåningen för nu orkar jag banne mig inte bär på monstret längre. Han och Bobbe däremot har sina rutiner.... när Bobbe ska gå och sova går Kulan och ställer sig i bäddsoffan på kontoret så Bobbe ska slippa böja sig ner och lyfta honom. HAHAHA sedan bär Bobbe honom som en kattunge nedför trappan. Ser för härligt ut alltså!!! (Inte alls bortskämd,,, nääädå!)
Bobbe och jag har fortsatt på staketprojektet idag. Blev mycket bra. Tror vi blir klar med det sista imorgon.
Nu ska Bobbe och Martin ner och fiska. Antagligen blir dom bota hela natten så här blir lugnt i Råkna-City. Själv ska jag bara njuta av att vara ensam.
Till lunch idag grillade vi. Hade köpt färdig potatisgratäng... MUMS!!! Hade majskolvar hemma med... inte dom i burk utan färska... guuud så smaskigt. Blev majs över så det ska jag äta till kvällsmat.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: