RÅKNA-CITY

Promenix

Oj så slapp dag det varit idag....
Körde sonen till en kompis i Hyltegård och sen körde jag direkt hem för att kolla på längdhoppet på tv. Heja Sverige....
Rensat i mina rabatter har jag lyckats med men det var inget skojigt idag så det finns en massa kvar att luka.
Nu har jag varit med Susann på en minipromenad i Hyltebruk. Mina hundar gillar inte promenader och speciellt inte om solen lyser så det var en väääldigt liten och långsam runda men men vad gör väl det. Är ju som sagt kvaliten och inte kvantiteten som avgör.
Fattar inte hur jag ska kunna somna ikväll??? Går fortfarande på semestertid i kroppen så framåt tolvtiden på natten brukar ögonen stängas och det funkar inte när man ska upp klockan sex. SUCK.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ja det va jättetrevligt .. gör jag gärna om !