RÅKNA-CITY

Ös på jobbet

Jobb var det som gällde idag. Fullt ös var det från start till hemgång. Skitgött i och för sig så tiden går snabbt. Var en kund som tyckte jag såg stressad ut... ja det är inte ALLTID semester att jobba på mack inte.
Kom lite nya filmer idag som ska ut på onsdag. Man märker direkt på vädret om det ska gå några filmer eller inte. Grisväder är toppen för då vallfärdar folk för att hyra nått att titta på.
När jag kom hem hade jag tre grabbar som satt vid datorerna och TV:n. När jag satte på dammsugaren så flydde dom hem till grannen ;-))
Lagade mat i tron om att sonen var jäääättehungrig och när den börjar bli klar kläcker han ur sig att han ätit redan. SUCK. Nåja då har vi mat imorgon istället.
Ska ner till "Glada Hörnan" ikväll och ska se om jag kan få hämtat min mobiltelefon som skulle ha kommit. Urs hatar att skaffa nya mobiler eftersom det är så bökigt med alla telefonlistor och menyer som man ska lära sig. Hoppas verkligen denna är enkel. Det enda jag vet om den är att den är rosa. JA jag vet skitlöjligt men jag hade det eller en svart att välja på så för en gång skull ska jag vara lite flickig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Låter kul med en rosa mobil! Jag har bara en tråkig bronsfärgad... Säg till om det är nån bra film på ingående. Får väl trotsa datorn och lägga mig framför tv:n för en gångs skull :=)