RÅKNA-CITY

Oj sicken dag

Idag var det att stiga upp klockan 08:00 för att åka med mamma in till staden och handla födelsedagspresenter till lilla Matilda som snart fyller två år. Det vi var på jakt efter fick vi inte tag i men skt samma för det blev en massa skitbra saker i alla fall. Första gången som jag bara köpt snälla saker till syrrans kids. Hrm... kändes inte riktigt bra men kanske gör hon likadant när min son fyller år nästa gång.
Efter det var det snabbt hem och hämta sonen, hundarna och så bar det av till Hok för att lämna Martin där och kränga en pizza.
Nu sitter jag hemma och har gett hundarna mat, packat in Matildas födelsedagspresenter och tagit in posten. Nu är det att lata sig i soffan resten av kvällen.
Saknar redan min lilla kille som kommer hem på fredag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Du får försöka njuta av tillvaron ändå!

2 Lena
skriven :

Blir lite nervös av dina paket till tilda, även om du säger att dom är "snälla"