RÅKNA-CITY

MYSIGASTE på lääänge

Igår var Böna och Jessica här en sväng på kvällen. Drack kaffe och hade allmänt mysigt. När dom åkte hem framåt 23:00 så satt Bobbe, Martin och jag kvar ute och pratade om ditten och datten. Hade en brasa i grillen och det sprakade så fint. Kommer leva på den kvällen i evigheter alltså. Älskar mina grabbar.

Idag kommer Jessica och Böna en runda igen. Denna gången ska dom få lite käk också.

Pannan har som som jag skrivit om innan kommit och det är det enda som Bobbe pratar om just nu. Börjar bli småtrött på honom nu kan jag säga. Pratas om invigningskalas, bandklippning osv när den ska i bruk.

Har hängt tvätt och dammsugit idag och provianterat. Nu är det bara att njuta av sista helgen innan jag börjar jobba.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: