RÅKNA-CITY

Handlat

Var på ICA idag och slogs med en jäkla massa turister. Jisses dom var överallt känndes det som. Gapade och skrek helt vansinnigt. Kändes som om jag och Martin var utomlands.
Handlade gigantiskt mycket. Ska ju ha lite Ekenäsbor här på grilleri i helgen så då vill man ju inte att någon ska gå hungrig hem.
Imorgon ska vi äta kräftor och räkor. MUMS! Vet att det är lite tjuvstart men men...
Martin har mest suttit på sitt rum och spelat data idag men kan inte klandra honom, har ju regnat konstant. Jag sitter ju mest vid datorn och TV:n en dag som denna så varför ska inte han. Tror det jämnar ut sig. Igår var han och grannpojken ute konstant så spelar roll...
Saknar maken som kommer hem imorgon. Lär väl inte se mycket av honom i helgen eftersom vi är mitt i ett pannbyte. Han bara ÄLSKAR den nya pannan som står i verkstan. Känns som en ond älskarinna numera och det är verkligen en HONA har maken gjort klart för mig. Liknelsen vid ett fruntimmer är väl att man måste behandla henne väl annars kokar hon. HAHAHA!
Nu har min pappa semester,,, hoppas den blir lugn och skön för gubben för det är han väl värd.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: