RÅKNA-CITY

Handdukar

Idag kom Susann till macken med lite handdukar till mina hundar. Sååå bra så kan dom ha egna. Inte kul när man ska torka sig och handdukarna gör att man blir lurvig över hela kroppen.
Finns det fler som har avlagda hanndukar, filtar, täcken, mattor, madrasser eller sängar och soffor som ändå bara ska slänga så snälla hör med mig först. Är så smidigt att ha i hundgården... särskillt till vintern när det blir kallt.

Tack så hemskt mycket Susann.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Har ett data bord i plåt som kanske kan passa i hundgården....

2 Anna
skriven :

Jag har några slitna handdukar som jag tänkte slänga. Du kan få dem!

3 Ellen
skriven :

Skitbussigt Anna... jag tar gärna dom. Gulligt att du tänker på mina vovvar.. PUSS O KRAM

4 Anna
skriven :

Puss puss! Säg när du jobbar bara så slänger jag upp dem där.