RÅKNA-CITY

Bobbe kommer hem...

Idag kommer maken hem från Hok. Nu har han avverkat sin första jobbevecka efter semestern. Själv börjar jag få småpanik då jag ska börja jobba på måndag. Blir dock en mjukstart eftersom jag bara jobbar måndag och sedan blir inte nästa gång förän till helgen.
Igår fick jag höra att någons tonårsdotter var på ett ställe. Tänkte då att jag skulle tala om detta för mamman så hon vet vart dottern är någonstans. Istället för att bli glad över att folk håller koll så blev morsan sur. Håhåjaja säger jag bara.
Varit nere i Viken med sonen så han fått doppa sig. Trodde det skulle bli svårt tt få upp honom men tydligen så började han tänka på fula akvariefiskar och vågade inte bada mer. HEHEHE
Vad som händer i helgen vet jag inte men misstänker att maken vill meka med den nya vedpanan som står och väntar på honom efter jobbet. Hrmmm.... inget som jag är så megasugen på kanske...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Gott med mjukstart i alla fall!

2 susann
skriven :

Du kan ju alltid komma ner till mej....sitter här själv i ugglarp i morron kväll....