RÅKNA-CITY

,,, varenda dag,,,

Åhhh sicken skön dag detta varit!!!!

Började med att maken var hemma på morgonen och kunde köra sonen till skolan. Mysigt att ha honom hemma!
När pojkarna åkt iväg så drack jag kaffe och surfade runt på datorn.
Bytt lite gardiner och efter det bar det av ner till byn för att hitta något att ha på mig på My Dog imorgon. Hittade billiga jättefina plagg på Generös och Klädhörnan. Älskar att handla på rea! Byxor, kofta och en blus för under 500 kronor!!!!
Nu steker jag hamburgare till matsäcken imorgon då Knodden, Lena och jag ska till Göteborg på hundutställning. Ska bli jätteroligt och mysigt att åka iväg lite med syrran på tu man hand.

Tänk om alla dagar kunde vara såhär.... inga tider att passa, shoppa, dricka kaffe och bara pyssla hemma. MYYYS! Kanske hade det blivit tråkigt i längden???? Nåja drömma kan man ju alltid!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Lycka till i morgon ! Hoppas ni får mysig dag :)

2 Anonym
skriven :

Hoppas att ni får en bra dag i morgon, håller tummar och tår!!



Men hallo hur är det med Fru Carlssons själv uppfattning? Handla på Generös behöver du absolut inte göra!