RÅKNA-CITY

Jihooo för bra mornar!

Idag körde både jag och maken sonen till skolan. Är väl nåt som aldrig hänt innan. Var nog uppskattat!!!

Maken och jag körde till kontoret där han jobbade under mitt övervakande öga. (Det onda ögat åklart!) Måste ju se till att han VERKLIGEN jobbar och inte bara sitter och dricker kaffe och babblar strunt i telefonen.

Efter han var klar med det så gick vi en vända tillsammans men doggarna. Sicken härlig kall morgon det var. Mötte en tant på en rätt smal väg och Ozzy spännde sig som en fiol men med lite ostbågar så löste det sig. Himla skönt att kunna börja träna honom.

Nu ska vi ta en fm fika och sedan är det dags att börja med maten. Idag blir det köttfärslimpa i smördegstäcke. Recept som dom visade på TV4:as morgonprogram igår. Ska bli coolt att provsmaka.

Ha en fantastiskt fedag mina vänner!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Låter som en kanon dag!!

Kram!!