RÅKNA-CITY

"Halv åtta hos mig"

Idag kommer tjejerna hit på trerätters meny. Herregud sicket arbete det är både att komma på en trerätters och att tillaga den. Tyckte jag började i tid (10:00) med att duka men nu sitter jag här och slänger i mig ett glas vin en och en halv timme innan dom kommer och börjar känna mig småstressad.
Förätten gör jag aldrig mer om. Det skulle vara permesansnäcka med skagenröra och min fucking tyflonpanna svek mig big time! Nåja det blev någon slags skål av det i alla fall där man kan slänga ner lite klet i.
Efterrätten har jag oxå förberett och jag vet inte vad jag ska säga om den precis. Skulle varit minipaj med vit chokladkräm men den blev inte vit... kan bero på att jag brände chokladen på spisen men vad vet jag.
Nu är det huvudrätten kvar... har inte börjat med den så jag kan inte uttala mig om resultatet ännu. Har gjort den innan i alla fall och då blev den god men mycket kan hända.
Kul ska det bli att ha tjejerna här... kackla är vi ju bra på så får jag dom bara riktigt på lyset innan kanske dom tycker det är jättegott.

Åtta trisslotter står på spel så kanske är man miljonär om an bara fixar att laga mat!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ser verkligen fram emot dessa läckerheter och allt pladder !!!