RÅKNA-CITY

Fortsättning på POJKVÄNNEN

Okej så har Saras boyfriend Johan så varit hos oss för första gången.
Man är ju alltid lite nervös sådär första gången och vill ju inte skämma ut sina stackars barn som man kanske tyckte ens egen mamma gjorde så därför tog jag alltså emot honom i Bobbes slitna morgonrock, pyjamas och raggsockar. Ja vadå? Lika bra han vänjer sig och så kom han ju efter Bolibompa och då är jag alltid omsvidad till nattsärken ifall lusten att gå och sova ska infinna sig.
Stackaren var sååå nervös och jag kan ärligt säga att han inte sa mer än tre ord på två dagar. Han var inte nere på hela fm och kissade så han har en stor blåsa och sedan åt han inte heller så han är inget matvrak. Det värsta av allt är att han är kattallergiker så efter tio minuter fick han ta ögondroppar. Ja jösses,,, den ser vi nog inte röken av fler gånger antar jag.... HAHAHA!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vicki
skriven :

Bor pojkvänner långt i från er? hur gammal är din dotter?? Gick det bra med allt och blev det någon pulkaåkning?



Vicki

2 Katarina
skriven :

Stackars sate, ha ha!!! Nej han lär nog inte komma tillbaka...

3 Ellen
skriven :

Pojkvännen bor cirka sex mil ifrån oss. Makens dotter är snart 19 år gammal... huuu dom börjar bli stora. Nix blev ingen pulkaåkning.