RÅKNA-CITY

LEDIG

Idag blev jag ledig eftersom en kille skulle till tandläkaren och mina två tjejer var sjuka. Inte så planerat men ack så skönt.
Körde sonen till skolan. Det uppskattades då det är sällan jag är hemma när han ska iväg på mornarna.
Nu har jag hunnit handla, baka och slappa plus hunnit rasta hundarna. Så skönt!
Är ledig i helgen och har ingentin inplanerat. Kors i taket alltså!
Ikväll ska jag köra min pappa till Torup då han och jobbarkompisarna ska på julbord. Är inte kul men är defentivt skyldig honom några gentjänster.
Ikväll blir det TV:n som gäller och då först och främst IDOL-finalen. Heja Jay Smith!!!!!!



Här kommer en bild på mina muffins med choklad i. Hoppas dom smakar gott.... snart vet jag....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: