RÅKNA-CITY

Blå Stjärnan


Knodden har varit risig i magen sedan igår em. Riktigt illa denna gången. Försöker spy och går med svansen mellan benen vilket inte är likt min Knodden som annars går med svansen i skyn för jämnan och försöker se ståtlig ut.
Fick åka till macken igårkväll och byta taxin mot min egen ifall jag hade varit tvungen att åka inatt. Nu slapp vi gudskelov det men jag kan säga att det har inte blivit mycket sömn inatt.
Sitter här och väntar på att dom ska ringa tebax från vetrenären. Tydligen så tar dom inte emot patienter idag som måste undersökas osv och när det inte är akut.... Piss om vi inte får komma dit idag då det är helg sen och därefter är det ju julhelger och nyårshelger som kommer och stör.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: