RÅKNA-CITY

Ugglarp

Igår var Bobbe, Martin och jag och grillade i Ugglarp hos familjen Westeborg´s. Malin, Björn och lilla Nellie var också där och vi hade så mysigt. Maten var skitgod också.... särskillt salladen som jag hackade. Hahahah nädå skämt åsido... kycklingen och såsen som Malin hade ordnat var nog det bästa jag ätit på evigheter. Måste verkligen ha receptet på det. MUMS!!!
Mycket dricka blev det och sent innan Bobbe styrde kärran hemmåt. På väg hem spelade dom 80-talshits på radion så det blev att skråla hela vägen hem till Bobbes fasa.
Tusen tack mina vänner för en riktigt trevlig kväll. Får vi göra om snarast.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

O mina potatis då ??? Va inte dom goda ?

Va verkligen en trevlig kväll, som vanligt :)

2 susann
skriven :

Hmmm...o hur smakade mina potatisar .....



Jättetrevlig kväll, o ni är välkomna när ni vill :)

3 Malin
skriven :

Vem skötte dom då? Jo ellen!! Champangen kom ju fram också, var visst till dom lite finare men när frun fått lite under västan glömde hon nog av sig...

4 Ellen
skriven :

Ja potatisen var det jag som skötte i din skitstressiga ugn så det kan du inte ta åt dig äran av.

MYCKET dåligt att champangen kom fram så sent. Vi är ju dom viktigaste personerna hon känner och jag anser att det BARA skulle serverats champange.

5 susann
skriven :

Nästa gång blir det bara bubbel ... jag lovar :)