RÅKNA-CITY

Torsdag

Idag steg jag upp tidigt som sagt och har fått ordnat en massa,,,, strukigt tvätt, hängt tvätt, städat toan, dammsugit, rensat ogräs och lagat middag. Så skönt med dagar som man får undan en massa måsten.
Bobbe har klippt gräset men i övrigt jobbat på kontoret det mesta av dagen.
Martin har åkt till Frösakull med kusinen och ska sova där inatt. Messat flera gånger om att han vill sova där flera nätter men jag tycker gott det räcker med en. Skolan börjar ju på månag och jag vill gärna ha in honom i någorlunda bra sängtider innan dess och imorgon kommer mamma och pappa hit och ska fira Bobbes födelsedag i förskott också.
Vi ska hinna med en Halmstadrunda också och köpa nya skor och jeans till grabben. Skolstart innebär en massa utgifter... suck!
Har skallebank så nu får det nog bli att nana kdden snart.... God Natt alla mina vänner!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: