RÅKNA-CITY

Oboy Oboy

Sicken röra det blev på övervåningen när maken och jag skulle mäta fönstrerna. Slet i foder och tapeter och spikar och brädor flög överallt. Urs vad det leder till mycket elände när man ka byta fönster. Huuu! Börjar så smått ångra att vi ens började för nu är cirkusen igång. Fast vi har i och för sig inte renoverat på några år så nu är det dags att ta ett ordentligt ryck. Hela övervåningen ska vi börja med... två rum och en hall som ska tapetseras och ett av rummet ska få ett klickgolv plus att det ska dit två fönster och en altandörr. Sedan skulle jag ju vilja ha nya möbler i dessa rum också så jag börjar inse att pengarna kommer tryta. SUCK!
Nåja den som lev får se...
Nu steker jag vårrullar och maken och jag ska ta ett glas rosévin med Fanta ch sedan ska jag mumsa på chips och slappa vid TV:n.
Bobbe ska hämta Emma efter ett bröllop ikväll. Hoppas verkligen inte hon ringer för jäkla sent.... TRÖTT idag!
Hej hopp och ha en trevlig helg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Åh va kul o renovera lite :)