RÅKNA-CITY

Hemma

Jobbat fm idag. Jättekul. Tänk att lite semester kan göra så mycket på hur man ser på sitt arbete. Dagarna bara flyger fram.
Var innom mamma och pappas katt också. Det gamla skrället lever trots sina 19 år... helt otroligt ju.
Nu har jag landat hemma. Var bara att ta en sväng med dammsugaren som vanligt och öppna posten och nu måste nog mina blommor få lite vatten. Ska se om jag kan få sonen med mig ut med hundarna på en runda. Dom behöver det lika mycket som han och jag.
Såg på vovvarnas fina sandiga näsor att dom grävt i trädgården idag. Vågar inte gå ut och kolla för jag blir bara förbannad.
Skitväder idag också. Verkar som om sommaren är över och hösten är här. Gör ingenting för min del. Då kan man börja tända ljus och vi kan börja elda i den nya pannan.
Exet och co är utomlands nu. Gissa om man är avundsjuk. Här sitter vi i Sverige med konstant regn medans dom ligger på stranden och blir bruna och fina.
Hittade en hundutställning den 5:e september i Ljungby som jag ska anmäla Knodden på. Är en inofficiell så blir inga cert men men... vi behöver även dom små så vi får träna lite.
Ha en bra vecka.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: