RÅKNA-CITY

Grattis Bobbe

Idag fyller min älskling år. Han fick dvd box på morgonen med "Solsidan". Hoppas han gillar den. I eftermiddag kommer svärföräldrarna och förhoppningsvis Sara och Emma en sväng på lite tårta och kaffe.
Kört första körningen med taxi för denna terminen. Den ena tösen var glad som en lärka medan dom andra två slumrade i baksätet hela vägen. Huuu vill inte byta med dessa tonåringar... tidiga mornar, läxor och långa pluggdagar. Nä tack!
Risigt väder idag med. Hatar regn nu... tycker vi fått så det räcker!
Knoddens hotspot håller på att gäcka mig ännu. En här och en där. Sååå tröttsamt. Ont gör dom ju också så det är inte lätt att behandla dom. Stackars vovven! Hade det inte varit för utställningarna i höst så hade jag klippt all hans päls i någon kort frissa så han sluppit denna satans väta hela tiden. Blir väl bättre när fästingarna inte hugger honom heller för dom lämnar stora bölder på honom som han slickar och grejar på och sedan är fuktexemen ett faktum.



Här är min make när han sitter på kontoret.... bamsegrattis på dig vännen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Westeborg family
skriven :

Grattis på födelsedagen !!!

2 Anna
skriven :

Grattis Bobbe!