RÅKNA-CITY

Fodax

Imorse blev det att stiga upp skittidigt för att åka till Eurostops parkering och hämta hundfoder från Fodaxbilen. Himla smidigt även om det hade varit kanon om det varit utlämningsställe lite närmare Hylte. Nåja nu är det fullt i frysen och både vovvarna och jag är nöjda.
Om det är någon som har ett frysskåp över som ni vill bli av med så snälla säg till. Hade varit smidigt att ha en extra i källaren så man kunde köpt hem mer hundmat när man väl hämtar. Nu har jag tre lådor och det är max vad som får plats i den frysen i köket eftersom resten av familjen vill ha vanlig människomat i den också.
Hundarna och jag tog en sväng i Halmstads centrum sedan. Bra med socialträning på dom ibland. Ingen av dom brydde sig om varken ankor, bussar eller andra hundar. Så skönt att vara ute med dom när dom uppför sig så bra. Trötta blev dom så vi tog en drickapaus i en fontän... Kulan fick såkart helfnatt och badade runt som en galning. Ja jösses dessa bonnahundar!
Kerstin (bossen) ringde när jag skulle åka från Halmstad. Verkade som något missförstånd uppstått och jag skulle tydligen jobbat fm på macken idag. Jäklar vilken tur att hon svängde förbi vid 08:30 och såg att ingen öppnat. Tur man har en bra chef som tar allt med jämnmod... Skickade henne en blomma för att hon är så kanonbra!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Vilken tur! Hade varit kul att se när Kulan chockade Halmstadborna :=) Tro det eller ej... jag badade igår i poolen. Jisses vilken chock för de stackarna som tvingades titta. Gjorde ett sånt jäkla plask så de stackars barnen var nära att drunkna :=)

2 Anonym
skriven :

HAHAHAHA så jäkla synd jag missade det plasket!!!!