RÅKNA-CITY

Depp

Alltså hallå på er alla!!!! Sitter just nu och retar upp mig på en person på Facebook som hela tiden skriver om hur deppigt livet är eller hur svårt allt ska vara bla bla bla. Alltså sök upp en psykolog säger jag bara. Nu har det fa-an-i-mig pågått i över en vecka och jag tror banne mig att jag måste plocka bort den personen eftersom jag håller på att reta upp mig som tusan. Vi har ju alla det svårt ibland men sånt där "stackars-mig-dravvel" precis i vartenda inlägg får mig att kräkas. Skaffa en vän och tala med istället för att tjoa ut allt för öppen ridå!

Suck!!! Gött med en blogg där man kan gnälla av sig.... hahahahaa!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Usch, hoppas innerligt att det inte är jag bara. Då får du säga till. Hade också en sån vän som jag plockade bort.

2 susann
skriven :

Helt rätt fru Carlsson !! Man blir ju deprimerad själv av o läsa sånt heeeeela tiden .



Ps: Sorry att jag försov mej idag ;)

3 Ellen
skriven :

Anna det är inte du för då hade du inte haft mig som kontakt på FB längre:-))

4 Anna
skriven :

Vilken tur :=) Verkar som om du har tagit bort personen. Bra! Har ju som sagt gjort detsamma.