RÅKNA-CITY

Utställningar

Jag som trodde att Knodden och jag knappt skulle hinna med några utställningar innan semestern... hahaha men ack vad vi bedrog oss. Först är det i Smålandstenar den 1/5, Hässleholm den 22/5 och Värnamo den 6/6... ojoj så kul. Sitter som vanligt när jag anmält mig och funderar på vad i hela fridens namn jag gör detta för? Man blir bara nervös, långt att åka och det finns alltid stor risk att det ösregnar och man kommer hem med en dyngsur hund och en tarvlig placering. FAST det kan gå bra också såklart. Drömsenariot är ju fint, inte för varmt väder, bra placering, många trevliga pratstunder med likasinnade... Ja den som lever får se!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart det går bra ! Annars kanske jag eller malin vinner nåt pris...bäst svansföring eller nåt sånt ;)