RÅKNA-CITY

Torsdag=Ringträning

Jahapp så har Knodden, Martin och jag varit på ringträning idag. Skitroligt!!!!
Idag tyckte ledaren att vi skulle testa att byta hund men jag tyckte nog det var enklare om jag hade mitt monster själv, men icke sa nicke. Sagt och gjort... en stackars kvinnlig vetrenär med hundvana och rätt stor egen vovve tog på sig uppdraget. Herregud sicken syn.... HAHAHA!!! Knodden bestämmde sig för att verkligen visa upp sin värsta sida i alla kattegorier. Försökte såklart att sätta på henne först. Då sa ledaren att istället för att stå stilla skulle hon röra sig framåt med honom. Kan inte påstå att det blev bättre för det. Såg till slut ut som om hon försökte fly från Knodden som var henne hack i häl.... SUCK! En inte sååå stolt matte stog och tittade på showen. Resten av publicken stog som fastfrusna och höll andan. Slutade med att ledaren fick gå fram och morra på honom för att han skulle fatta galoppen. Jag skrek bara "bytt é bytt och kommer aldrig igen" där jag stog med hennes väluppfostrade vovve vid min sida.
Förutom detta skötte han sig kärvänligt som bara den och verkades trivas som firren i vattnet.
Nu är han inte trött som jag trodde han skulle vara utan vaktar trädgården från bilarna som kör förbi....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ann-Sophie
skriven :

Det låter ju roligt med ringträning. Kanske skulle ta och komma med mitt lejon med.

Hon är ju helt hopplös när vi möter en hund men är det så många på samma gång så är hon tyst. Hon vet väl inte vem hon ska skälla på! Haha!

2 Ellen
skriven :

Ja snälla du kom gärna på ringträningen. Vi har så trevligt! Hade varit så roligt att träffa dig och ditt lejon!

3 Ann-Sophie
skriven :

Vilka dagar och tider är det som gäller? :) Är det bara att dyka upp? Massa frågor, haha.

4 Ellen
skriven :

Ja det är bara att dyka upp. Sista gången nu på torsdag. Tid: 18:30