RÅKNA-CITY

Skitsnack

Skitsnack är något av det värsta jag vet. Tråkigt när någon snappar upp en sak och efter fem minuter kommer en annan och fiskar om vad det samtalet handlade om. Vrider till allt och sladdrar till en annan. Gör ju kanske att man hamnar i dålig dager på så vis.
En annan sak som jag hatar är när det sitter flera personer i samma rum, man kommer in och en person börjar säga att man har tex fet röv eller något. Man känner att alla i rummet sitter och glor och fnissar och själv känner man sig som en idiot. Känns nästan som när man gick i skolan igen. Hatar när flera personer gör narr av en om något som man inte ens kan rå för.
Börjar jag skämta själv över min kropp är det en helt annan femma men tycker det är jävligt fult när andra drar igång sådana skämt för att göra sig rolig inför dom andra.
Idag känner jag mig bara ful, ledsen och stött. Ska hem till Råkna idag och bara va. Himla skönt att lämna Hylte samhälle och åka hem ibland!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Lägg inte energi på o lyssna på sån skit...

Du är FIN hela du ... precis som du är, så det så !!

2 Malin
skriven :

Håller med Suss!!

Vad är det för folk som säger så?? Knäppgökar!

Du är en underbart fin person, både på in och utsidan!!

3 Anna
skriven :

Man blir så ledsen av sånt! Håller med Susann och Malin till fullo! Du är jättefin, Ellen Pellen!

4 din emmagemma
skriven :

Vilka idioter som håller på så! Du är fin och underbar på alla sätt! Usch för sådana personer!

VI ses i helgen, saknar dig! PUSS