RÅKNA-CITY

Ström

Idag vid 13:00 började det ena rummet efter det andra att bli utan belysning. Jag trodde såklart det var här hemma som problemet var men icke. När jag kom hem från ringträningen var hela huset svart inklusive grannens hus. Huuuu hatar att vara utan ström. Man är så van vid att ha TV, dator, belysning och vatten osv så man blir helt handfallen.
Tänker tillbaks på stormen Gudrun där vi var utan ström i 21 dagar och telefon i sex månaer och fatta inte hur man kunde ha förståndet i behåll?!!!
Det gick en timme och sedan kom den som väl är tillbaks. Herregud,,, sonen och jag kastade oss på fjärkontrollen till TV:n och på on/off knappen på datorn. Tacka vet jag teknik som fungerar och rinnande vatten i kranen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: