RÅKNA-CITY

Otursdag???

Inte nog med att jag missade hundkursen idag,,, NU DOG MIN TV!!!!!
Blir fa-an i mig tokig snart! Maken har åkt en vända med sonen på fyrhjulingarna så det är ingen som vet när dom kan behaga komma hem och fixa skiten. Lördagkväll,,, ensam,,, utan TV! BORING!
Sitter med inpackning i håret nu och bara väntar på att det ska bli någon kemisk reaktion och skiten brinner upp innanför handduken.
Är det sådana här dagar man bara ska gå och lägga sig eller????
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Sicken dag ...... ta vinet o sätt dej i soffan med en bra bok :)

2 Adde
skriven :

Ha,ha välkommen till min värld!!! Kanske är det spökena som skojar...mooohhaaa ;-))

3 Emma
skriven :

Det kommer en morgondag...bara håll ut! En bra kväll önskar jag dig kram