RÅKNA-CITY

Helgen närmar sig

I helgen ska Martin få sova över hos sina systrar i Halmstad. Han längtar så han håller på att gå upp i atomer! Dom ska ta bussen in till stan, kanske gå på bio och Mc Donalds och bara mysa. Undrar vad en annan ska hitta på... man får ju liksom passa på att göra något skojigt när man är barnledig.... JO JUST DET JAG SKA JOBBA JU!!!!! Såååå typiskt. Sedan ska jag till Mölndal på söndagskvällen igen så här blir inget mer än att sova mellan aktiviteterna i helgen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adde
skriven :

Om detta gör det lättare för dig att jobba i helgen så vill jag bara dela en sak med dig: Jag är LEDIG ...

Hoppas att det får dig att kännas bättre till mods :D

2 Fru Carlsson
skriven :

Hmmm Adde lilla.... det är inte bra att reta upp en norrman!!!! Kan vara mycket farligt faktiskt! Jag vet vart din postlåda är.... HAHAHA!!!!