RÅKNA-CITY

GLAD

När jag kom hem från ringträningen idag var sonen så uppspelt som bara en åttaåring kan vara... eller en karl som fått en tekniklåda i julklapp.
Han hade fått åka med grannens grabb i volvon ner till en kraftstation som vi har här ute i skogen. Där visade Ola, som grannpojken heter, hur en kraftstation fungerar. Min son är väldigt intresserad av sådant så han var ju i himmelriket.
Ola berättade en massa roligt för sonen,,, som tex hur man bygger en generator mm.
Diggar grabbar över 18 bast som tar sig tid för en kille på åtta. För min son var detta en upplevelse och han ser så upp till denna Ola. Coolt!!!
Nu ska min son ta reda på Ola´s telefonnummer och ringa och fråga om han kan lära honom mer om djur och natur.

OLA DU ÄR MIN SON´S NYA IDOL!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: