RÅKNA-CITY

BUR

Är det någon som vet vart man kan köpa stora (riktigt stora) hundburar i stål till rasen Leonberger. Gärna någon smidig variant som man kan fälla ihop på något sätt och ha med sig på utställningar. Måste ha något nu så jag kan ha han där om man tex ska gå på toa eller bara vill fika när man är iväg. Är ju beroende av att någon är med och hjälper mig med Knodden hela tiden och det kan ju vara småbökigt.
Tänkte också ha den här hemma ifall det kommer folk och man tex inte vill att Ozzy ska komma med och hälsa. Kan han ju ligga ifred i buren.
Jag är intresserad av begagnad eller ny, men gärna inte till överpriser. Har kollat rnt lite på olika sidor på internet men oftast är det för små burar eller för dyra priser.



Här är tre bilder jag hittade av rasen Leonberger på internet. Mycket ståtliga hundar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: