RÅKNA-CITY

Boring

Saker jag bara avskyr att göra... eller näääästan i alla fall:

Handla, putsa fönster, shoppa, duscha hundar, laga mat och gå till läkaren

Saker jag gärna gör:

Borstar hund, äter mat, dricker vin, pratar hund, sitta vid datorn och kramar sonen och maken

IRRITATION 1:
Var på Konsum idag och handlade och stog där i kön och bara led. Gubben framför var cirka 100 år och köade för en påse med räkor som han garanterat ändå inte kunde skala eftersom hans syn var lika med noll. Hans lilla inköp tog lika lång tid som min storhandling på över 1000 kronor.
VISST självklart ska även han få handla MEN inte när jag gör det. Hahahaha!

IRRITATION 2:
Min dator utelämnar vissa bokstäver hela tiden när jag skriver och eftersom jag inte kan skriva utan att titta var tangenterna sitter så kan det bli en jäkla överraskning att kolla upp på skärmen och inte fatta vad i helsicke jag skrivit. Hmmm galet!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: