RÅKNA-CITY

Simhallen

Sonen och jag har varit i simhallen idag. Är ju ett av dom värsta ställena man kan befinna sig när man känner att man har några kilon för mycket på rumpan men vad gör man inte för att lära sonen simma?! Blir ju så illa tvungen att hjälpa honom så är det ju bara.
Var som tur va inte mycket folk och ärligt talat så pallar jag inte bry mig. Jag ser ju ut såhär så är det ju bara!!!!
Sonen var duktig som attans på att träna på att simma. Går hyggligt faktiskt,,, bara lite mer övning så kommer det gå som attans.

Borstat Knodden idag också. Han blev så fin så och jag tror alla knutor är borta så jag kan duscha honom snart. Gör aldrig mer om misstaget att göra det med tovor i pälsen. Var inte sååå kul att reda ut sen kan jag säga. Fick frisserat han lite med plus att klorna blev klippta.

Micke-boy (syrrans sambo) ha fixat sitt mc-kort idag. GRATTIS TILL DIG MICKE!!!!! Bra jobbat!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: