RÅKNA-CITY

Hundburen é här!

Stor låda på garageinfarten när jag kom från jobbet idag. Huu så tung och otymplig... fast herregud det är en stor och otymplig hund som ska vara i den också.
Satte upp den i vardagsrumet och det var väldigt smidigt och enkel att sätta ihop.
Testade först med att få in Ozzy i buren och det gick kanonbra. Han gör ju liksom som man säger.
Knodden sen... han gör INTE som man säger!! Herregud vad jag sliter. Han går inte på mina trix med att kasta in godis i den så tillslut fick jag nog (sååå opedagogiskt) och puttade in eländet i buren,,, japp alla 54 kilona. Där stog han sen som en stenfigur och flåsade stressat i cirka 10 minuter. Öppnade för att kasta in mer godis och då såg han sin chans och kastade sig mot luckan och smet ut och nu är det helt hopplöst att få han att ens gå i närheten av skiten.
Hmmm!!!!! Vad gör man nu?
Tror han ska få sin mat dom närmsta dagarna i buren. Går han inte in så blir det ingen mat... PUNKT SLUT!!!!

Fortsättning förljer....

OBS: Hade tagit foton på buren och vovvar men tyvärr verkade det som om Knodden i sin framfart tog sönder den. Buhuhu... min fina blåa digitalkamera! Ni får stå ut med en blogg utan bilder ett tag framöver...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Om du går in i buren först o sen lockar på Knodden...Kan de funka, tror du ??!!!

2 Ellen
skriven :

Hahaha... Susann hur stor bur tror du jag köpt egentligen??? Vi får inte plats båda i den men jag lovar att jag suttit i den som en fåntratt och lockat och pockat ska du veta. Väntade bara på att han skulle putta igen grinden och stänga in mig istället.