RÅKNA-CITY

Brrr kallt

Har varit ute i pannan för femtioelfte gången idag... och fler turer dit blir det idag för att få upp värmen i detta gamla hus. Är så blä att elda men ett nödvändigt ont.

Letade efter ett uttag till kupévärmesladden och hittade faktiskt en liten löjlig plastlucka där fram som man fick bända upp. Ska bli intressant när det är snöigt och kallt ute och se hur fasiken man ska få upp den då?! Grejen är bara att min gröna sladd inte alls passar i det hålet så nu åker jag på att köpa en ny sladd.

Hade tänkt att hösta i trädgården idag men det får vänta längre fram på dagen för jag förfryser om jag ger mig ut nu.

Knodden matvägrar fortfarande. Vet ju att han är envis men såhär envs trodde jag aldrig. Han har inte ätit sen igår på moronen. Hmmm.... Jaja skam den som ger sig. Han SKA in i buren och ta sin mat så är det bara.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: